Wednesday, February 2

hai, nasi goreng pon okey laa.. mengenyangkan perut dengan kasih sayang, boleh macam tu?

sambungan entri di bawah tu kan, makanya esok pagi pagi lagi saya 
dah kejutkan si dia,
kejut kejut kejut sampai la si dia bangun,
yeahh, sebab apa saya kejut si dia pagi pagi pagi?

sebab semalam si dia ada janji sama saya,
yaa, sebelom si dia pulang si dia mahu masakkan saya
NASIK GORENG RESEPI MAK SI DIA
tapi versi si dia la kan, of cos la, dah tentu,

maka saya pon sediakan semua bahan bahan
dari semalam tu lagi saya dah siap masak nasik sebab excited nak
makan nasik goreng si dia,
yess, ini kali ke tiga okey,
tapi, si dia tamau bangun bangun la pulak,

penat call call call,
saya pon malas lah mau kacau lagi
iyaa, masih awai pagi, awal la bagi si dia,
tapi saya sudah siap gosok gigi pon,
perut nakk sangat makan nasik hari tersebut,
si dia lak wat dunno bila saya kol,
maka, saya pon mengambil keputusan untuk merajuk saja,

yes, biaq laa..
biaq si dia tidoq..
 dan dalam sedikit bebai,
saya terkejut rupanya si dia sudah mahu menyediakan breakfast untuk saya,
selepas memberikan semua bahan bahan,
saya pon get ready la nak makan nasik goreng saya





haaa, memang saya senyum..
dah siap masak si dia pon bagi la saya makan,
sunggoh aihh, sedap..
bukan sedap sebab si dia tu kekaseh saya.

tapi macam kita kita nih yang masak,
sedap,
pedas cukop, masen cukop,
kita memang perfect dah,
nasik ketui ketui pon tadak, rata ja,  
tak macam makcik yang meniaga bawah hostel tu pon,
semua kena elok jaa..

haa, camtu la sayang,
pagi pagi dah wat i senyum,
u nih kan.. aissh aishh..

gewram! rawrrr!!


mai ni mai ni, mai nak tangkap ceum,
geram auuuw~
hahaha, gedik sangat!


jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment