Saturday, May 21

yeahhh, best weh best wehhh best wehhh, HAHA suka hati. ♥

first sekali best weh sebab saya dah tukaq lagu blog, haaa, lirik best , music best..
senang cita cukup semua laa, apa? saya syok sendiri? 
owhh my.. suka hati la kan?

secondly, sebab masa incek kekaseh saya pi umah kak zu beliau kat kelumpo nunn,
ada satu malam tuh beliau keluaq dengan besfren beliau kan,
depa pi tengok cita PRIEST dekat sunway pyramid.

haaa, saya pon tido la dulu sebab saya dah ngantok sangat.
and yang best yeayh yeahh sangat sangat ni sebab apa tau x?
sebab, rupanya diam diam incek kekaseh saya dah belikan sumting untuk saya.

hahah, waahhh, saya ingat kan beliau dah jumpa deodorant beliau yang sekarang dah tadak di pasaran tuh,
rupa-rupanya beliau dah belikan sumting sebab beliau tengok saya maseh tak ada lagi benda itu.

wahh, diam diam perasan jugak dia apa yang saya ada dan tadak kan?
love u sayang, saya tengah senyum nih time type entri nih.. :)

yaa, awak saya tauu, awak belikan saya benda yang biasa biasa saja..
iyaa saya tauu, itu tak semahal intan berlian , emas permata..
iyaa, saya tauu, awak cuma mampu yang itu,
tapi kan awakk, awak tau tak, apa yang wat kan benda itu sangat berharga?
awak tau tak? sebab benda itu eklas dari awak,
sebab benda itu ada walaupun saya tak mintak,
benda tu ada sebab awak selalu ingatkan saya, even awak keluaq bersuka ria dengan kawan kawan awak 
benda tu ada sebab saya sentiasa dalam ingatan awak kan?
HAHA

terima kaseh awak.


*for me it doesn't matter how little a gift costs, what is important is 
the feeling or thoughtfulness that the giver is expressing.
It’s The Thought That Counts, and Its Worth By Only Having You

jom sengihnyebik samasama

1 comment:

  1. hehe..hepinya dia..=) alyaa..bg la no. you...dalama x cntex you...=)

    ReplyDelete