Wednesday, November 23

begitulah ceritanya.

ermm, aku bangun time sejuk nih
demam dua hari,
rupanya demam bulan mengambang

pulakk
aku balik ipoh, bukan pi kuala lumpur\
aikk? macam itu ka?
yaa, terbalik.

sebab?
swap places dengan sowang kakak.
classmates

jadi?
stay ipoh saja
dengan kekaseh hati
okayy.

ada dua orang lagi di ipoh.
kawan saya
kekaseh saya.

apa macam?
tadak macam macam.

suka ka?
suka jugak
takot jugak
nervous jugak.



buleh tara tuh?


p/s : awalnya curious apa sebab dia suruh tukaq...

p/s 2 : rupanya sebab dia tamau aku kena angkat barang sorang2..
tamau aku terkontang kanting teringin tu ni sorang sorang..
 tamau aku penat2 kemas umah kat sana gi..

p/s 3 : aku ingat just sebab dia bosan dengan nasik lemak dia saja. HAHAH. maaf.



jom sengihnyebik samasama

1 comment: