Friday, December 31

bercuti bersama tersayang..


haha, tengok saya senget lagi,
mau edit lagi tangan maseh malas,
sunggoh.
tekak terasa perit,
hidung sudah bermukus.

alahaii, ini semua kerana cameron itu,
yeahh, saya sekeluarga bercuti di sana, hoho,
bahaya? bercuti di sana dalam cuaca dan keadaan sebegitu?

alhamdullillah, tuhan maseh panjangkan usia kami sekeluarga,
bukannya apa, tiada masa lagi untuk kami berhimpun
ramai ramai begitu,
cuma ketika cuti sekolah,
yaa, saya bercuti semester,
along saya pula mengambil cuti beberapa hari.

owhh, keluarga saya?
mengapa saya tidak menceritakan tentang keluarga saya?

haha, bukan tak sayang seperti incek kekaseh,
sumpah sayang.

bukan tak appreciate seperti incek kekaseh, tuhan saja tau itu,
tanpa mereka tak lahir saya ke dunia,

tak bahagia saya seperti hari ini,
 mereka mungkin sedikit sibuk, iyaa, mereka bekerja,

tetapi jika sesekali berkumpul beramai ramai begini,
aduhh, kebahgiaan itu sangat terasa,

biarpun cuma bercuti selama beberapa hari, namun,
bukan itu sebagai pengukurnya,

detik detik yang terisi,
songeh bebai yang terjadi,
gelak tawa di sulami,

owhh, biarlah kami kami sahaja yang alami,
yaa, bab ini saya tak mahu berkongsi.

biarlah jika ada yang mahu berkongsi keluarga,
tapi saya tak mahu,

mama saya, saya saja yang punya.
ayah saya, biar saya saja yang punya.
adek beradek saya, biar saya saja yang jaga.

cuma saya mahukan privasi bagi semua itu,
keluarga saya kehidupan privasi saya,
tak perlu di kongsi bersama dunia.
sorii :)

ermm ini pic pic yang sempat saya snap menggunakan sony ericsson saya.
yang laen laen lagi, maaf,

itu semua di dalam digital nikon saya.
belom sempat di muat turun di laptop ini.

ini buah strawberi yang saya snap
ini kawasan itu, apa namanya saya terlupa, tapi
tinggi ya amat.
ini mama dan along yang saya candidkan :)
ini pula aufaa sambil tersengih sengih tahapapa :p
ini adek saya, kezen saya, dan along saya
ini saya tengah makan salad, gila freshh, krupkrapkrupkrap.
ini strawberry in yogurt and honey :)
haha, ini strawberry sundae <3
ini saya yang mata terpejam

nanti jika saya rajin,
saya ulang taip,
jika saya RAJIN,
saya uploadkan lagi pic bersama famili.
sorry, its limited.
* thanks to makusu dan famili.
link ini untuk pergi ke blog kezen saya.

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment