Monday, December 27

yes!

hoho, tadi kan saya makan lagi,
haa, makan roti canai,
perghh, ceyes sedap,
kuah dia sedap,
roti pon, umphh..
power la senang cita..

harga mahai cket pon rasanya tak apa asalkan ati pueh..
kuah roti pon dia kira asing tau?
ceyes..

tapi tadi saya makan dua keping,
ohh, jangan terkejut tau?
si lala tecik tuh pon makan dua keping.

haha, sedap, memang sedap.

gambarnya?
tak sempat lak saya nak snap pic tadi,
ghairah.

bernafsu terus bila sampai kedai tuh tadi,
haha, apa mau buat,
tak sempat upload la tadi,
ingatkan leh la nak eksyen dengan incek kekaseh tuh,
tadak rezeki la pulak.

nak jadi cita masa on da way balik tadi,
*radio apa tak pulak saya pasan,
ada la maen lagu nih..
alaa, lagu sang mantan yang nidji nyanyik tuh..

tau x?
alaaa, nih lirik dia..

haa, saya terus teringatkan si dia laju laju,
teringat kenapa?
sebab, tatkala saya sampai pada frasa

dulu aku kau puja,
dulu aku kau sayang
si dia mesti , selalu , akan
menyambung dengan liriknya sendiri..

hoh, blush.
mau tau apa?

sekarang pon, sayang.

nahh, amek kau.
kan dah malu malu dah kan?
haha, okey okey tuh saja mau kongsi,
yang laen belom lagi,

owh terlupa pulak,
ini pic yang sempat saya snap,
on da way ke teluk intan - padang tembak - changkat lada


hurmm.
love u dear.


 anda yang laen naek nyampah asek asek tentang si dia yaa?
hahaha, ada saya kesahh?!

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment