Tuesday, March 29

buat siapasiapa yang kini bukan siapasiapa :)

dulu buleh la, 
sekarang jangan harap,
 marah sangat kenapa? tadak apapa cuma meloat, 
sebabb? sebabnya cuma awak saja tahu, awak sepatutnya tahu,
 saya? saya dah tersangat bahagia dengan idop saya, 



TOLONGLAH 
pergi jauh jauh, sekarang bukan masa untuk kembali ke waktu itu,
 cukup cukuplah dengan PENATLELAH awak dulu, 
yaa, saya tahu, 
saya tak sesempurna merekamereka yang setanding awak,
dan alhamdulillah, 
 kini saya dah hilangkan semua rasa rasa tuh,
 pergilah.

p/s : kita punya hidup masing masing, malah seperti yang pernah awak lafazkan, yaa, saya tidak menunggu awak lagi, tidak mengharap awak lagi, dan awak pon langsung tak memberi harapan pada saya lagi, dont worry, saya okey okey saja.
  

jom sengihnyebik samasama

2 comments: