Saturday, March 26

HAHA, saya nak upload jugakk, tak kiraa, ehh, tak boleh? but why? err, okeylahh, cerita sikit sikit sahaja naa? i dedicate this one just for YOU♥

haha, best tak tajuk entri?
errmm, kalau la ikotkan aritu kan awak kan,
saya ada cakap saya ada tunggu awak punya promise kan?

ahaa, yess, right.
memang yang tuh ponn,
senang ja , nak dipendekkan cerita,

hari tu, petang tuh kan..
kita kuaq ramai ramai lagi kan?
time tuh iqa ada ajak kita pi padang polo kan?

hahh, awak ingat?
yess, petang tuh kita tak jadi pi padang polo kan kalau ikot plan asal?
hahh? kenapa?
tadak kenapa kenapa, 
cuma petang tuh kan hujan,
so, kita cuma pi repair laptop kama,
dengan repair bracelet yang terputus aritu kan? haha


ehh, yang tuh bukannya yang awak bagi laa,
yang tuh yang saya nakk, haha!

surprise tak kalau saya nak yang macam tuh?
pulon kan? macam ya ya ja nak pakai sangat.

okey la okey laa, saya sebenaqnya nak share sikit sahaja.
sikit ja macam yang awak suruh,
tapip kan awak saya rasakan,
macam tak fair..

saya nak share jugak sebab nih blog saya,
dan pada asalnya saya cuma nak wat blog nih sebab saya 
nak jadikan blog nih tempat saya luahkan apa yang saya rasa.

saya sedih ka, saya hepi ka, 
saya suka ka, saya marah ka,
 penat penat saya edit bagi lawa lawa
sebab saya nak luah apa yang saya rasa
apa yang saya rasa masa kita bersama sama.

ermm, masa kita syok, masa kita x syok,
masa kita renyih, masa kita nangeh,

semua tuh saya nak boh dalam blog,
sebab saya wat blog saya nih kan awak,
bukan sebab saya nak popular ka,
bukan sebab saya nak menunjuknunjuk ka,
bukan sebab saya nak wat sebab orang lain buat,

saya memang suka mengarang panjang panjang camni dari dulu kan?
awak pon tau kan?

saya memang suka menulis apa yang saya rasa,
awak tau tak tiap tiap apa yang saya rasa saya mesti kena luah.

saya suka tuleh tuleh tuleh apa yang saya rasa,
lepas tuleh tuleh tuleh sambil teriak meleleh leleh hingus
baru la saya pueh,
saya rasa macam hahhhh, lega.

macam apa yang saya rasa
kuaq skali dengan apa yang saya dah tuleh tu,

haaa, smart dak?

heheh, awak ,
kalau awak nak cakap saya ketegaq jugak,
saya taleh nak cakap papa,

saya bukan tamau dengaq cakap awak.
saya nak sangat ,
tapi saya rasa saya ada pendapat saya sendiri pasai half half thing..

contoh dia macam benda camni la..
ehh, bukan saya tak sayang awak,
saya sayang sangat 
sebab sayang la saya buat macam ni,
biaq awak baca nanti,
awak rasa apa yang saya rasa,

sebab saya taip menda menda nih ikhlas straight from my heart tau,

yaa, saya cuma nak gtau yang awak dah tunaikan janji awak.
dan cara awak tunaikan tuh tersangat lah maness.

awak nak tau tak camna tersentuhnya saya?
time saya cari cari cari awak tak jumpa lepas saya masuk watson's tuh,
awak ingat tak?

susah sangat hati saya time tuh,
bila saya call tengok vibrate dalam handbag saya,

owh, awak ilang, saya gabra.

saya pusen sana, pusen sini,
awak takda.

saya pergi kedai tu , pergi kedai nih, 
awak still takda.

ermm, last last,
saya nampak awak jugak,
awak mai kat saya dengan satu plastic bag,

ermm, lega hati saya,
lebaq senyum awak.

awak sweet, awak ingat saya nak apa.

owh my god, awak beli kan saya banana choc,
yeahh, awak ingat janji awak,
awak tau saya tunggu.

dan yang bestnya, saya sendiri dah terlupa tentang itu.
thank you because you never forget about me, even only little little thing pon. .

extranya tahun nih, awak beli dua slice,
HAHA, dua slice untuk dua kali kita dah celebrate sama sama.

bila saya tanya kenapa dua slice padahal saya cuma nak satu slice saja,
awak senyum, 
awak cakap , kenapa pon kalau awak nak belikan lebih. :)

hermm, saya nak sangat tau berapa lilin yang awak ambik,
sebab tahun lepas saya dapat duapuluhdua batang lilin.

senyap senyap ja saya tengok dalam plastik tuh.
awak dah cakap dulu,
awak dah mintakkan duapuluhtiga batang lilin.

owhh, you have my smile dear.

sayang,
 i'm so thankful for you and ur love,
for who i am when i'm by your side,
for you and what i have when i'm with you.

niar lah, biar lah apa pon orang nak cakap,
biar lah mata depa berbulu tengok and baca entri nih.

biaq apa ja depa nak soksek soksek.
saya bukan obses tentang awak,

saya cuma bercerita tentang 
apa yang sebenarnya berlaku di antara kita.

yaa, mungkin apa yang mereka nampak
not exactly what really happen between us.

biarlah romantis awak saya yang rasa
dan biarlah manja saya awak sorang ja yang tahu.

haha, itu yang awak selalu ingatkan kan?
saya ingat, saya paham,

dan sebab tu jugak awak berlainan bila cuma kita berdua
berbanding kita dengan mereka mereka.

owhh, tak mengapa, 
saya tak rela nak berkongsi saat saat tu dengan semua.
* okeh, yang nih saya ikot cakap awak.


ermm, some may want one, some may want two,
i just want one,
and that one is you. yeayy!

thankQ ALLAH :)
for willing us
 to be together in happiness and bitter sour 
for our eleventh month-versary today  
may YOU bless our relationship till da end of time 
AMIN.


jom sengihnyebik samasama

1 comment:

  1. ketegaq noooooo????????????
    sekeh btubi2 maw????????

    ReplyDelete