Sunday, March 20

terima kaseh sayang, saya hepi sangat sangat, terima kasih untuk semua semua semua tuh, its the thought that counts dear.

yeahh, birthday saya,
dah tua? yess, dah, tua dah..

tapi kan lagi tua lagi bagus?
oishh, apa yang anda senyum..

hahah, saya pon senyum nihh..

biaqpon tahun nih saya dah tambah lagi setahun..

ermm, celebrate?
tak celebrate sangat..

biasa biasa sahaja,
maseh di hostel. tidak bercuti.

ermm, incek kekaseh?
owhh, si dia belikan ini..

tadaaaa~~



sori, flash sangat terang, dah edit nih..


sayang sangat nak pakai tau dakk? hahah :)


kasut CHADSTONE 
love it love it love it.

and the best part is, saya dapat kad nih..

owh dear, nak jadi cerita a day before bday saya,
kita kuar beramai ramai kan,
then dalam radio tuh ada lagu apa tah..

tapi related jugak la dengan kad ucapan,
then saja ja saya cakap saya nak kad besaqq..
besaq macam time saya duduk tuh..

*haha, time tuh saya bersila di seat hadapan..
tak sopan? owhh, memang.


yg bestnya, saya tak expect pon kad nih camni..


ehh, dah kena buka buka lagi.. 


tengok muka menatang alah tuh.. excited kan? 
macam saya jugak.. ngehh~


tadaaa... ehhh, kenapa saya senyum macam hamster tuh?
hahah, sebab sampai dalam nih tau tak?

yess, coklat lagi, kek lagi..

haaa, saya belom dapat satu ja lagik, lilin duapuluhtigabatang.

yess, saya paham, weekend awak dengan famili,
saya tunggu tau? haha, macam yang awak janjikan.
nih saya maseh senyum nihh..

errmm, sayang, terima kaseh sangat sangat,
bukan cuma terharu dengan hadiah hadiah itu, 
saya lebih terharu dengan setiap ingatan awak terhadap saya.

kasut itu kita tengok samasama, tapi mahai sangat
saya tak mampu nak beli,
size pulak tadak,
jadi saya tak beli dulu, cuma minat sahaja.
semata mata untuk di pakai di kaki dengan harga
begitu, saya memang tidak mampu.

tengok tengok awak sudah belikan,
terima kaseh sayang!
sangat terharu okeh, terharu dengan ingatan awak.

untuk kad tu pulak,
saya sangat berkenan dengan cara lipatannya,
ayat di dalamnya,
biarpun nampak biasabiasa saja,
bila di buka lipanlipatan itu,
menjadi sesuatu yang sangat bermakna buat saya..

yess, coklat coklat itu, 
itu semua coklat kegemaran saya.
sayang, you know me better la..

and for ur mintak maaf because dah buat saya saket tuh,
actually, dah habis masa kita berbaek dan masa 
awak pujuk pujuk pujuk saya tuh,
saya dah maafkan awak,
cuma ego saya saja yang tamau terima katakata maaf awak.

tapi, hakikatnya saya tak mampu pon nak survive sorang sorang,
mesti nak jugak buka folder folder dalam hp tuh..
cari gambar gambar kita,
baca message message kita yang dulu dulu,

and the worse part is, bila saya nak tidoq kan,
saya buka balik folder yang kita record record dulu..

yang awak nyanyik kat saya before kita tertido,
yang kita sembang gelak gelak merapurapu tuh..

saya ulangulangulang lagi sampai saya tertido,
awak tau tak, masa awak message message saya time tuh,
hati saya dah sejuk,

saya cuma nak tengok effort awak nak pujuk saya mcmna,
saya nak tengok bersunggoh tak awak nak mintak maaf dekat saya
even saya tahu, semua tu bukan salah awak sorang,
semua tu berkait dengan situasi, dengan masa, dengan saya.

 saya pon mintak maaf awak,
saya dah hepi sangat dengan awak,
biaqpun kita tak bercinta bertahun tahun macam orang lain,
tapi tempoh sekejap nih dah wat saya rasa dekat sangat sangat dengan awak.


sabaq awak, bebai awak, marah awak,
gelak awak, lawak awak,
bau awak, kerenah awak,
panas tangan awak, semua tu buat saya sedaq
betapa perlunya awak untuk saya, betapa maunya saya dekat awak.

betapa sayangnya awak dekat saya,
betapa kasehnya saya dekat awak.

bila kita sembang serius saja macam malam tu kat dataran tu,
saya sebenarnya terharu sangat,
besaqnya makna saya dalam idup awak,
biaqpun saya banyak sangat kurang sana sini,

terima kaseh awak,
kadang kadang saya terfikir,
kenapalah orang sesempurna awak mesti dengan orang seperti saya?
dengan tenang ja awak cakap, kenapa pun? barulah kita complete each other.

owh sayang, i love u.
still and always will.



  its sweet when sumone u loves, knows every detail about u, 
ahaha, not because u keep reminding them, but because they remembered.





jom sengihnyebik samasama

1 comment:

  1. dear alyaa~..=) sumi nk wish jugak wlwpon alyaa x mao dgq..='( heppy bufday sayag..=) i hope u olways hepi mcm yg sumi tao skunk wlwpon kta dalama x cntx tp sumi tao..alyaa sgt heppy skunk kn...heppy bufday again dear~... eclas dari sumaiyah...sumi nanak alya igt...sumi da las person wish bufday kt alyaa...=) miss u.. .='(

    ReplyDelete