Saturday, January 15

kenapa yaa dan aktiviti kekasih di hari jumaat..


 hoho, nak jadi cerita la kan,
kemaren, ermm kemaren tuh kalau 
ikot nahu saya ialah hari sebelum hari ini,
yaa, yesterday..

okey okey, kemaren
masa incek kekaseh mau pergi semayang jumaat 
si dia ada bagitau
mau tunjuk kat saya sesuatu,
haaa, apa dia?
biaq la rahsia,
amboi haaiiisshhh, tuh rahsia dalam kelambu,
taleh cita taleh cita,
hahaha,

tapi, di sebabkan si dia sudah sedikit lewat
maka saya putuskan selepas si dia pulang sahaja
baru kami berjumpa,

yaaa, sambil menunggu si dia pulang
saya pon terkebil kebillah sorang diri
memandangkan semua room mate sudah pon
melayarkan impian kaseh
jadi kebusanan yang saya alami
nauzubillah,
memang gila punya busan.

hampir hampir mata terlelap
tiba tiba lagu stacy nih pon menyanyik nyanyik,
di sebabkan saya sedikit mamai
saya terlupa nak basuh muka dulu,
hahha, sememeh gilaaa!

okey okey, berbalik kepada cerita asal,
bila dah sokseksoksek
semua bagai,
saya pon melepaklah dengan incek kekaseh
kat bawah tuh..

panasnya time tuh tuhan ja yang tau,
dan salah satu punca kenapa saya taleh tido lagi pon 
sebab panas tuh laaa..
sedihh? haaa, memang patut pon.

okey satu task untuk menunjukkan BUKTI
bukti untuk apa?
keep on reading.

SITUASI 1

" panas laaa, jom mandi chepor jom..."

haaa, tau tak apa si dia cakap,

" jomm, **** okey jaaa..."

melompat laa saya, seronok sangat.

pastu tanya kat si dia lagi,

" nak kena bawak baju salin tak..? "

" arghhh, tayahhh, nak p mandi ja ponn.. "

haaaa, lagi sempoi..
saya suka awak sangat sangat sebab punca yang satu nih laa,
bila saya dengan awak,
awak sangat sempoi, simple, mudah dan tidak fake!!

*ngehhhh~ persoalan tentang perlukah di bintangkan perkataan itu,
cuma tolong abaikan.

ermmm, yaaa, bayangkan perbualan di atas terjadi ketika
situasi yang sangat panas dan memeritkan kulit.
.
.
.
.

SITUASI 2

" alamak, ujan la yangg..."

" aduishhh, awat ujan pulakk...?"

"abeh, camna nih..?"

"kita dah sampai dah pon kan..?"

"herrmm, tu laaa, ermmm, ujan nak buat camana.."

" ermmm, tapa laa, jom balik jomm.."

" ermmmm..iyaa, iyaa, biasa dah. "

maka, kami pon patah balik ke hostel, yaa!

saya ulang type di sini,

kami pulang ke hostel semula..
.
.
.
.

ermmm, memandangkan saya tersangatlah busan
maka saya pon mengajaklah si dia
ke taman permainan yang terletak dekat dekat dengan hostel kami .

yaa, taman permainan .

mau buat apa?

SITUASI 3

yaaa, lawan main ndoi,
ermmm, saya cakap itu ndoi,
si dia cakap itu buai,

okey, tak kisahlahh.

lawan lawan tengok tengok si dia menang,

okey okey tukaq game,
si dia kena hayun ndoi saya laju laju,

okey, tersangatlah laju,
tukaq tukaq,
mai saya hayun buai si dia pulak,
hahaha, niat kat ati nih nak hayun sampai si dia gayat,
nahhhhh, bergerak sikit jaa..

tak best.. :(

tukaq tukaq.
.
.
.
.

SITUASI 4

kami kutip kutip buah yang ada macam kuaci tuh,
lawan sapa kopek lagi banyak,
sapa kalah kena denda,

okey, saya kalah.

denda yang si dia bagi saya kena menari zapin keliling garden tuh
owhh, tamau tamau,
saya nak wat game tuh skali lagi,

saya kutip banyak banyak bagi si dia kopek,
saya nanak kuaci tuh nak simpan,
heheheh, gelak jahat,
saja mau kenakan si dia,

tup tup abehh,
ermmm, busan, semua menang kat si dia,
ermm, baek baek,

biaq si dia pulak pi cari menda alah tuh,
nahhh, selonggok,
ergghh, arghhh, banyakkkknyaa!!

hahahahah, saya buat buat pengsan.
.
.
.
.

hohoho, kami gelak gelakk,
berlakon macam wat kerja nak cari nafkah,
yaaa, sangat tak senonoh,
macam main masak masak tuh..

ermm, tengok tengok dah petang sikit,
si dia ajak,

" jom gi mandi chepor jomm.."

" ceyes nak pi..?"

terkejut saya, si dia nak bawak lagi sekali?

"ermm, tapa ka nih..? nanti ujan lagi macamna? "

" ermmm, alaaahh, macam tak biasa yang.."

yesss, semula ke sana.

dan sekali lagi, hampir sampai,

kami kena ujan lagik..

pasrah jaa,
saya cakap saya mau mandi jugak jugak jugak.
si dia pon okey saja.

kami pusin pusin cari tepat yang best,

nahh, dah jumpa..

yeahh, tapi ayaq tak dalam,
arghh tapa jaa..

hahha, main main gelak gelak,
lsat last, kami terduduk sat,

penat, tengok tengok ada kayu pokok tuh lalu,
si dia amek, hhaha

saya rampas sambil wat muka toya.

ngehhh, jahat!

saya amek saya tulih kat situ,
tulih apa?
nanti laa, seprais nih.

tadaaa..
haaa, yang nih khas untuk si dia,
yang aritu si dia dah buatkan, yang still saya simpan sampai sekarang
yaa, si dia..
si dia masa saya suruh buat muka toya^^
yaaa, jangan terkejut, yaa, inilah saya
gambar saya yang disnap si dia, terima kaseh sayang!!!!!!
hahahha, love you dear..

muncung macam saya :)

tuh muka nakai tuh, aishhh, tampaq laju laju mau?

hahah, saya balas balik, padan muka sekerat ja muka si dia..

okey, ini namanya tadak kerja.

yaaa, si dia balas balik, baiklah.


kasut selipar kami, saya pakai kasut kama :)

ini tersnap, tengah jalan nak pi snap pic si dia.

yaaa, kesimpulan daripada situasi situasi di atas ialah,
SATU, 
 kita mampu merancang tapi TUHAN yang menentukan,
yaaa, kadang kadang kita dah rancang 
elok elok
baik baik, 
tengok tengok HUJAN di tengahari rembang yang sunggoh panas litlit!

DUA,
yaaa, perempuan ialah insan yang diciptakan dengan sifat
lemah lembut,
motif semua tuh? situasi tiga dan empat dah menunjukkan yang saya 
sudah BERALAH dengan si dia.

hahahha,  yangku ada hanya kamu saja!

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment