Wednesday, January 19

khurafat !!


haaa, tadi nih tau tak tadi nih jadi apa?
hahaha, saya telah berjaya menonton,
filem seram aka h a n t u
dengan cuma menutup mata sekali sekala saja.

hebat tak?
tobat hebat.
sebenaqnya buleh kira la berapa kali
sangat la kami pi tengok cerita hantu sama sama,

tengok tengok tadi tengahari, 
tup tup, si dia ajak saya pi dating keluaq jalan jalan,

si dia cakap jom tengok movie, haaa..
itu bukan dating, itu keluaq jalan jalan,
okey, saya senyum sekarang ^^

ermm, saya ingat si dia dah lupa, 
rupa rupanya tak okey,
si dia ingat okey,
okey, saya okey saja, jom!!

haaa, tengok gambaq la senang cerita,





hoiii, kalo ikot saya,
ini sudah takot teruk, saya asek asek kena gelak saja,

erghhh~
tapi tak apa, incek kekaseh ada saja,

cerita nih memang menakutkan,
first time tengok cita hantu ka?

tak laa, dah banyak kali,
tapi semua cerita melayu saja,
hahaha, baru nak test.

before nih pon dah tengok cerita hantu jugak,
niyang rapik,
mantra,
damping malam,
haa, nih cerita paling takot,
khurafat.

dah dah, pi tengok pi,
baru anda faham apa yang di cakapkan saya.




p/s : pendek saja, tak larat tuleh, saya diet.

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment