Wednesday, January 12

hahaha, best tak? best ja, gedik tak? gedik jaa :)

hahah, suka nih,
sukaa..

awat suka? suka sebab dah balek ipoh,
dah jumpa kawan kawan,
dah start kelas baru,
dah start lecture baru,
jumpa lecturer yang muda muda,
fresshhh lagi okey..
hoho, yang paling best,
jumpa incek kekaseh,
nah kau,
yang tuh yang paling best,
sunggoh ka best?
sunggoh aishh, yang tuh paling paling best.

hermm, diet?
still keep on,
dah masuk nih hampir cukup tiga hari 
sebarang karbohidrat pon tak menjengah dalam perut
lagi nih, sedap tak?
sedap laa, idop tayah berak..tettttt~

tak senonoh sikit kat situ,
tapi itu faktanya okey!
semua orang pon berak,
semua orang pon ada sistem perkumuhan,
so, tayah nak bajet bajet macam anda 
tadak taek na?
baekk.

haaa, lagi satu mau share sedikit laa,
masuk masuk ja kelas satu minggu nih,
saya ada sorang lecturer nih,
miss sham namanya,
between sh or sy saya tak pasti,

ermm, dia ada sentuh sedikit pasai
no gedik gedik,
dia tak suka,
rimas katanya,
and pleasee no pink in slide yang nak present kat dia.

okey, still fine.

ermm, maybe orang orang macam miss ialah 
antara golongan orang orang yang
tak berapa gemar jadi pompuan
yang sedikit girlish

then its okey, sebab?
sebab semua orang tak sama kan?
 yaa, bab gedik and pinkish tuh 
okey laa, dia tak suka kan, okey saya paham
cuma saya tak berapa berkenan
dekat sedikit statement dia yang gedik gedik tuh

bagi saya laa, 
dia sebagai lecturer, patutnya tayah nak susah ati
student nak act bit gedik or not
kes?
asalkan student tuh ada brain 
dalam kelas tak menggedik,
tadak hegeh hegeh time tengah belajar
then, dia nak gedik ka nak apa pon dia punya suka la kan?
better dari yang keras macam kayu,
serius terhangguk hangguk
tapi tanya apa pon tatau.

gedik sepatutnya buleh,
just biaq bertempat,
ermm, opinion saya la kan?
kes? saya tak berapa nak suka pompuan 
yang bajet macam mature
bajet macam ganas
bajet macam best, gagah,
cekal, bajet ja laa,
sebab setahu saya ,
dah nama pon pompuan kan?
naluri tuh sama,


nak jugak orang amek kisah,
nak jugak jadi perhatian,
nak jugak solek cantek cantek,
nak jugak orang puji dia cantek,
nak jugak manja tuh ada,
nak jugak kaseh sayang,
and mostly nak jugak kekaseh
yang penyayang,
yang leh jaga, leh amek kesah
leh caring caring.
sapa yang tamau? try tengok bagitau saya,
siapa? kau? kau?
hehh, nak jugak kan?

dan saya rasa miss tuh pon nak, 
cuma malu jaa,
terselit celah ati dia kita tau ka?
tatau kan?
*rasa rasa saya laa..

ermm, tapi still salute miss tuh, serius,
dia nampak konfiden, sempoi, dia tahu apa yang dia nak,
itu saya salute,

appearance dia yang begitu tak membataskan 
apa yang dia nak buat,
yess, miss tuh best,
sunggoh sempoi,
dan subjek tuh rasanya saya dah pernah ambil masa form six dulu.

kena cari balik bulu perniagaan
bab promosi, dengan perletakkan harga kalau tak silap.

erghhhhh~



sebab apa saya bersunggoh sangat?
sebab saya ngaku 
ada masanya saya gedik jugak,
tapi macam saya cakap,
yang gedik tak tentu hala,
tuh gedik without brain!
hahah, ada saya kesah?
gedik pon best jugak,
hidup biaq ada kaler gurllz!


jom sengihnyebik samasama

2 comments:

  1. alya dh 23 la....
    dh tue pon....
    tkr la statement yg 22 tu...
    huhu

    ReplyDelete
  2. ehh, belom, bulan tiga nanti alya tukaq na?

    ReplyDelete