Saturday, April 23

pengalaman dating yang paling memalukan :)


pengalaman dating yang paling memalukan niih saya update sebab saya join contest cikgu cinta..

okeyy, first time nih masok contestcontest kat blog..
ermm, nak 15o perkataan ja yaa cikgu?
baekk saya cuba yaa?
kalau cikgu rasa macam best cikgu bagi la markah lebih,
 tapi... kalau tak terpilih pon tak apa,
cikgu baca ja , saya taip eklas untuk share dengan semua.. *senyum.

pengalaman dating yang paling memalukan saya ialah 

masa tengok movie 'CUN'. kami dah set nak pergi tengok pukui 3, tapi disebabkan masing-masing dah kenyang lunch maka lajaklah sampai session yang 5.20 pulak. boyfie tertidoq jadi dia mintak saya kejutkan  dalam 4.30..saya dah siap mandi, baru la saya kejut, sebabnya saya cuci rambut, nak tunggu rambut  kering lagi ..tapi,  5.05 baru dia sampai.. sepanjang jalan muncung itik la saya.. bila dah sampai kat Jusco, time tu dah 5.25 jadi lepas ja ambik tiket saya pon terus lari laju-laju masuk dalam hall tuh cepat ja sua tiket kat budak yang amek tiket tuh, sekali saya dengaq dia cakap 'belum lagi, tunggu lampu menyala dulu' . saya blurr ja.. budak tu ulang lagiii.. ~tettttttttttttttttttttttttttt~ baru saya dan pickup, alololowhhh, belum lagi, nahhh.. time nak turun tangga baru saya perasan, ramainya manusia kat bawah tuh  dok tengok saya cempera, hahaha, incek kekasehh? dia senyum sahaja.. terus saya gelak kaver malu, heheh..


- saya tag dalila, amny, zue <3




*hahah, moral of da story : tolong jangan kelam macam saya.
kalau rasa macam tak malu pon then its okey, tapi saya sangat malu dah time tuh, aiyoooo.
btw cita CUN nih pon sempoi jugakk..
thx incek kekaseh sebab still genggam tangan saya time saya malu aritu.. :')





jom sengihnyebik samasama

2 comments:

  1. assalamualaikum...
    pemenang dah diketahui...sila link ke page ini utk mengetahui pemenangnya..terima kasih sebab join contest ini.

    http://cikgucinta.blogspot.com/2012/03/keputusan-contest-pengalaman-cinta.html

    ReplyDelete