Tuesday, April 26

its so hard to leave until you leave #2

okey, sambungan daripada cerita yang nih
lepas awak balik bilik tuh awak kol after fews minutes la kan..
awak tanya whether saya nak simpankan barang awak or tak,
saya diam jaa, mood maseh tak ada, then awak sendiri cakap, tak payah.

then saya tak sampai ati, saya pon text awak,
flow pon cmtu la, then awak mai antaq benda  tuh,
saya pon turun amek laa, muka sembam la sikit, nangeh jugak laa, bukan geram or marah kat sapasapa,cuma frust sikit dengan diri sendiri, 

yess, itu serius.
 time awak dah nak pi tuh awak sua tangan kat saya,
saya sambut and macam biasa salam jaa.
ermm awak yang amek tangan saya and cium, awak yang cakap sori,
awak yang cakap awak tamau pon apa yang dah jadi tadi,
still, saya mintak awak pk, mintak awak decide nanti, bila dah betoibetoi awak dah leh decide,
awak cuma reply iyaa, awak pikir, dont worry, awak pi, saya tengok.

macam panjang kan cita nya skrg nih, okey, to make it short
elok ja awak sampai kat kaki gunung tuh awak kol saya,
ermm, katanya, awak taleh nak on hp nnt kat atas sana sebab ujan,
guide yang follow tuh advice jgn on,
okey laa, tapi awak tamau letak dulu, kata awak, biaq la kita bersembang sampai dah x dapat line nnti sebab dua malam okey awak taleh kontek saya lagi..

owhmyy, masa tuh saya smpat gtau awak, amek msa nih, pkir betoibetoi, saya takda mslh untuk accept awak,
awak hampir sempurna untuk di bandingkan dengan kurangnya diri saya,
combination tu yang wat kita leh complete each other. tapi , mslh tu akan ada dkt awak, saya sgt complicated, sumpah. tapi kalau pandai handle saya at my worst then mslh tuh ilang. insyaallah.


okey, dan yang indahnya awak ialah, selepas dua malam awak kat atas gunung tuh,
penat letih luka berdarah camtu awak still ingat saya,
 sesampainya awak kat bawah tuh awak terus kol saya,
pagipagi tuh okey, 349 awak kol,
katanya awak dah salamat sampai, okey, mlm before tuh saya ada text awak, and dah gtau everything yang sepatutnya saya bagitau,
then awak wat macam tadak apa ja kan?

hermm, then saya mintak jawapan awak petang tuh kan, lepas awak bangun tido tuh,
dan jawapan awak tuh wat saya sedaq, bertuah sangat saya nih rupanya,
untunglah sapasapa nanti yang jadi wife awak,
untung sangat , itu ja saya dapat cakap, ehh, bukan saya cakap saya tamau awak,
tapi, kita cuma merancang kan?
dan kalau takdirnya saya panjang umo, dan saya yang jadi wife awak nanti alhamdulillah sangat awak.. :)



*awak, saya mintak maaf okey, saya tahu awak ikhlas, sori sebab before nih saya maybe tak pikir awak dulu,
and pasai gambaq, yang awak tengok dalam pendrive tu, tuhan ja tau saya betoi betoi terlupaa, sangat sangat tak ingat dah, dia bukan sapasapa lagi,
sori ya awak? 

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment