Monday, November 29

apa yang anda fikirkan?


haha, apa yang ada dalam otak saya sekarang?
apa yaa? apaa?
ermm, yang pertama sekali,
hari ni saya ponteng tak hadir kelas
sebab?
sebabnya saya saket perut,
hoho, ngehh~~

dua, salah satu sebab kenapa saya ponteng,
ehh, tak hadir kelas harini ialah,
saya susah hati, susah hati kenapa?
sebab incek kekaseh saya demam,
sampai tak buleh bangun,
:(

ermm, awakk,

awak cakap saya yang antibody tak cukup,
saya yang cepat demam,
tapi kenapa kali nih awak yang selalu cepat demam aah?
ermmm, kita kena ujan sikit ja kan petang tuh?
ha'ahh, yang petang awak abeh training tuh,
yang kita main hujan sama sama tuh,
awak ingat tak?

ermm, awak demam sebab saya kan?
saya yang degil nak jugak main hujan,
tapi kan, masa saya ajak awak tuh tak nampak pon tanda tanda nak ujan,
lepas saya dah siap n time awak sampai depan nih baru ujan kan?
sebab tuh saya ajak awak main ujan ja terus..
kan? awak ingat kan?

padahal petang tuh saya dengan kama dah
siap masakkan mee goreng lagi kan kat awak?
tunggu awak nak meh amek ja,
tapi awak g training dulu,
kalaulah awak meh amek dan makan mee goreng saya yang berkhasiat tuh,
saya rasa mesti awak tak demam kan?
lalalalalal~

ermm, okey,
mood seterusnya, apa yang ada dalam kepala otak saya lagi aa?
ermm, tiba tiba perut yang lapaq nih 
dok menjana otak supaya berfikir tentang satay
alaa, satay yang kat cikuciku tuh..
adeshhhh, agaknya kenapa ya saya jadi begini?
hormon dah tak berapa stabil kaa?
pms pms pms
cepatlah akhiri circle itu,

hahahah :)
nahh, ini gambar gambar saya 
dan si dia makan satay malam itu,
ergghhh, sayang,
macam nak lagi laaa,

*selalunya saya teringin nak makan satay bila saya
nak start marah marah bebai bebai tacing tacing ja.. ;)

maaf, pic ini taleh di rotate 
agaknya berapa cucuk satay tuh, kawan kawan?
haha, kenapa ya pic saya ketika makan tiada?
jawapannya ; saya tidak lahap ^^
me <3
yaaa, start malam nih dia dah bagitau me yang dia start sorethroat..
haaa, yang seterusnya,
apa yang masih dalam pemikiran saya
saya pon tak tahu,
cuma sedikit rasa lawak,
mau gelak nih,
sebab apa?
sebab saya baru saja bermimpi ketika tidor semula tadi,
nihh,
jadi sunggoh nih,
haaaa, instinct ka apa yaa?
owhh, mungkin kebetulan
yaa, seperti biasa kebetulan

yaa, maseh kebetulan 
tapi saya still nak gelak buleh? :)

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment