Wednesday, November 10

p i l i h s a y a

* motif? cantek kn?



hoho, tatau mau buat apa pon sekarang nih..
cuti maseh ada sepuluh hari,
adoish, lama lagi hari hari itu,

owh bergelumang dengan rasa ini lah 
rasa rasa ni lah yang wt saya makin tak berapa mampu?
haa? rasa apa?
owhh, rindu..

sighhh~
rindu? ehh, ehh, bukan laa..
teringat..
hahah, yess, teringat itu untuk si dia..
rindu? owh, rindu tuh biar saya tau cuma..
:)


huh, napa post post ini asek asek untuk si dia?
arghhh, cuma si dia sampai ke hati hingga kini,
mau tulis motif motif yang lain?
yaa, tapi nanti dulu,
menulis dari hati lebih sampai 
dari menulis semata mata mahu banyakkan post bukan?

so, biaq la slow slow..
mau tuleh tentang si dia lagi?
hahh, biaq laa,
saya gila sangat kat si dia?
biaq la jugak..
cinta itu memang buta?
ehh, tak, tak..
cinta tuh bukan buta,
selalunya kita yang buta sebab cinta kn?
haha..itu lebih pntg..

saya buat sebab saya mahu,
bukan sebab saya buta kerna cinta..
saya tidak ikot saja kata kata si dia
menonong membuta tuli..
ikut saja sebab saya cinta..
ohh, tidak..
itu bukan saya..

saya setia?ehh, mungkinkah?
semahunya itu yang saya harapkan..
setia yang macamna?
ikot sahaja? semuanya?
wohoho, itu juga bukan saya,
kenapa?
saya bercinta,
yg saya harapkan saya akan setia,
tapi tidak membuta tuli,
jadi salahkah cinta itu?

tidak.

salahkah setia itu?

tidak.

terbataskah pergaulan saya kerana cinta itu?

haha, yang ini terpulang..
pada individu individu tertentu,
kerana kita berlainan
dulu?
hahah, dulu saya silap.
mahu semua menilai erti setia
erti jujur 
erti eklas itu seperti saya

haha, jadi, terbatasnya pergaulan 
kerana saya yang mahukannya.

mengapa?
sebab bercinta?
erm, mungkin juga..
berkawan?
lansung tiada?
ehh, bukan..
saya buleh berkawan
tapi berkawan dalam erti kata berkawan yang sebenarnya..
berkawan tanpa sayang yg berlebihan.
itu bahaya..
percayalahh

berkawan tak perlu sehingga jam satu dua pagi
berkawan tak perlu sehingga keluar berdua duaan
itu yang saya tak mahu
cukoplah berkawan yang benar benar kawan..

ehh, saya tak mengata sapa sapa..
yang lain terpulang pada hak diri sendiri,
ikot kemahuan sendiri
bawa perjalanan cinta anda sendiri,

percaya pada satu perkara;

what goes around will comes around

takot tak?
tak? ehh, hebat..
hahaha, saya takot,
maka sebolehnya saya hindari perkara perkara itu..
yang lain terpulang..

ehh, kalao tak wat knapa terkena?
haa, yang itu, tanya pada Tuhan.

mungkin, 
kemungkinan yang lepas itu terlalu baek dan tak sepadan dengan kekurangan kita
kemungkinan yang lepas itu tidak begitu sepadan dengan kelebihan kita.
perasan?
huishhh, tak laa..
sunggoh..

atau mungkin juga Tuhan dah hadiahkan kita dengan SESUATU yang lebih baek dari yang lepas itu..
pahamkah?
anugerah.

untuk?
menyedarkan..

who knows?
bukankah begitu?

yaa, mencuba untuk setia,
itu yang saya mau,
mencuba!!

kerana si dia sekarang bagi saya 
teramat amat istemewa
si dia seperti
persis
hampir serupa
dengan si dia yang saya kenal
sebelum kami bercinta
perangainya serupa
*cuma skrg saya amat terasa ke 'sweet'annya 

si dia buleh menerima saya 
seadanya saya
*hakikat menyakitkan

si dia sangat positif
positif itu meneutralkan
negatif saya yang berlebihan ini
*walaupon kadang kadang cas -ve yg menang 


si dia memilih saya
itu hakikatnya
kata si dia;
biarlah apa yang orang pikirkan,
apa yang orang katakan,
songeh saya , si dia mahu
bebai saya, si dia mahu
garang saya, angin saya
tacing saya, manja saya
buruk saya, manes saya
maseh si dia mahu,

buang negatif saya,
buang kata kata orang itu,
buang semua rasa rasa orang itu dari pikiran saya,
buang!

yaa, saya mahu buang,
pretend macam tidak ada kesan langsung di sini,
cuma letakkan rasa sayang kami di situ.

 owhh, makin geli geli mata membaca, so, back off!
tak perlu baca lagi..
ini semua bukan untuk anda.. :)) 
 
god give u want u need not what u want..
so, just think^^


jom sengihnyebik samasama

2 comments:

  1. humm de samthing yg ssuatu kt post awk yg ni..
    smthng yg ssuatu...tbe2 t'pk tntg itu..
    tntg apa? cma sy sy twu..
    yg pnting, mhu say thx..
    thx yar~

    ReplyDelete