Monday, November 29

sayang sayang sayang

owhh, new post, bernafsu nih,
tiba tiba nafsu nak berblogging melimpah ruah,
okey alya,
okey,
tadi kan sempat la blogwalking kat blog akak sepupu saya,
dia stay kat putrajaya,
dengan sepupu saya aka suami dia,
and yang bestnya depa.
haa, mereka sedang menanti kelahiran baby yang baru,
yess, syok lah mak usu saya,
tak lambat lagi sudah mau dapat baby,
yeahhh!!

dan yang saya mau kongsikan sangat dalam entri kali nih is,
nah laa, klik kat blog nih,
*sila tekan scroll mouse anda untuk link ini ya?
yaa, scroller yang tengah tengah mouse tuh ^^
haaa, best kan?tettttttt, gatai aishhh,
no alya no, sabaq sat..

haaa, bukan apa,
nak jadi cerita,
saya dari mula berkawan rapat sampai la sekarang
incek kekaseh saya tiap tiap malam
tak pernah tak bagi lengan dia kat saya,
hoho, motif?
tah laa, memang la benda tuh secara fizikalnya
saya tak dapat,
tapi secara psikologinya
tersangatlah terasa perbezaannya,
jika tertido and saya tak sempat mendengar apa yang di lalutnya sorang sorang
pasti, saya akan terjaga di pertengahan tido,
cuma untuk melihat message yang dia tinggai untuk saya,

yaa, cuma membaca yang dia telah selitkan lengannya dah cukop membuatkan saya
tidoq dengan senyuman
:)


jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment