Friday, November 12

b a n j i r e p i s o d 1

haishh, adehh..
napa adeh adehh?
penat laa..
dok turun naik tangga nih..
sat mau ambik pendrive
sat mau ambik USB
adoi..

*nahh, stamina saya kurang 

hahha, camni la ceritanya
tujuan post kali nih
mau tunaikan janji yang tertunggak

ehh, janji apa?
hurmm, janji mau upload 
gambar gambar mangsa banjir
hoho siapa??
owhh, saya?
ermm, banjir tak umah saya?

umah saya maseh
aman dan permai..
hurm cuma kawasan kawasan yang depan depan tuh saja
ayaq sudah naik..
waah, mau tau ka?
ini pertama kali alor star banjir terok terok

haaa, takot?
huishh..
takot laa..
tak penah penah tau tak?
sekurang kurangnya kalo penah tak la gelabah sangat
sunggoh aihh..
tekejut tau x..
mau tak terkejut
tah hari pa tah
dok sedap sedap dengaq si dia 'berlabon'
tiba tiba ayah ketuk pintu suroh 
kemas pa patot!!

haha, mau lari umah?
tak aih..

mau kawen kat siam?
hahah, tamau aih..

abeh tuh?

tau ka napa?
tuhh..
depa soh pi register tau tak..

kot kot ayaq naik kat area taman kami
mau tak takot
saya dok seram sejuk dah

haha, yang bestnya kami
kat umah dah dok angkat
peti ais
washer machine
televisyen
sound speaker
DVD player
meja makan
sofa sofa
abeh suma laa..

haahhh, jangan tengok kami sebelah mata na?
:))

pompuan2 saja okey^^
mampu ja suma tuh..

nak jadi cerita bila ayaq tak naik
yang lain pulak masalah

haaa, tu dia..
ayaq paip lak tadak
depa dok tutop jaa..
penat woo,
penat napa?
dok angkat ayaq la..

ermm..mau upload pic terasa

sangat malas

maka, saya usahakan
video video ini saja yaa?

maaf, background sound tak berapa  sangat sangat merapu okey..
haha..
* haa, yang ni area mana tatau..tapi kat dengan 
kedai sup puyuh tuh..


* yang nih motif langsung tiada :)


haha,tiba tiba kan...
tup tup jumpa..

masehhh, si dia yang dekat kat sini..
dekat jaa..




* love you sayang..
still senyum walau dah beribu ribu kali tgk vc nih..

jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment