Monday, November 15

t e r i m a k a s e h

humm, terima kaseh untuk apa?
usah di tanya..
haha, berbesar hati,
sangat sangat besar sebenarnya..

ehh, kenapa alya?
kenapa berbesar hati?
owhh, lihatlah post sebelum ini..
lihat lihat..

haaa, nampak tak beberapa perbezaan di situ?
hahhhh!! ada bukann?
itu ialah kegembiraan saya..
kenapa? hati saya besar juga kerana itu..

haa, kenapa yaa?
maseh kenapa?
hahah, itu kerana incek cinta hati saya
dah mula menaip di situ..
hoho, segan menaip di facebook katanya..
haha, maka saya syorkan jika mau menaip
di blog saya..

yaa, blog ini..
sukadukajantunghempedu
kenapa yaa?
nama itu juga kerana kami..
tadaaa!!
kami memang banyak suka duka
asek asek gadoh
*hari hari pon sebenarnya

nih pon saya terkejut membacanya..
luahan yang sangat ikhlas yang sangat sampai di sini!!
hahah..
ini incek kekaseh saya
napa x center yaa?
jawapan mudah ; saya malas!



ermm, itu dulu yaa?
yang lain saya tambah di lain hari
masa sangat suntok
saya saket kepala..
hoho :(





jom sengihnyebik samasama

0 nota comel dikongsi:

Post a Comment